Advertisement

Trifonas Samaras - It’s Amazing (official audio release)

Trifonas Samaras - It’s Amazing (official audio release) Μουσική: Αρίωνας Αβαταγγελος,Νίκος Λεντζακις
Στίχοι: Αρίωνας Αβαταγγελος

Παραγωγή-Ενορχήστρωση : Αρίωνας Αβαταγγελος

Η ηχογράφηση φωνής εγινε στο Minus 2 Studio.

Art Director: Ευάγγελος Μιχελης @vmichelis

Διδασκαλία: Σοφία Κουρτιδου

Special Thanks Νίκος Κοκλωνης


LYRICS

Είμαι ο Τρυφωνας ο Σαμαράς
Και στις Μαλδίβες θα με βρεις αν πας
Θα κολυμπάω μέσα στα νερά
Και θα είναι "amazing" όλα γύρο μου γενικά.

Θα ανεβάζω story εγώ με τον Κοκλωνη
Και θα είναι "amazing" και "fantastic" ξανά.
Θα τρώω σούσι μόνο με μπουρνούζι
Στις παραλίες θα τρέχω με τα κινητά.

Θέλω ήλιο θέλω θάλασσα εγώ
Το καλοκαίρι αυτό θα είναι μαγικό
Μια ξαπλώστρα και ένα κινητό
Για να ανεβάζω story στο λεπτό

It’s amazing
Αααα
It’s fantastic
Ουυυυ (Χ2)

Σε εξωτικά νησιά πάω διακοπές
Από τις τέσσερις κρατάω μόνο δυο εποχές
Μαλδίβες Μύκονο οι κολλητές
Και θέλω "amazing" και "fantastic" να μου λες.

Είναι "amazing" και νιώθω "fantastic"
Στην άμμο πάνω περπατώ check in που λέει ο χάρτης;
Είναι "amazing" και νιώθω "fantastic"
Στην άμμο πάνω περπατώ check in που λέει ο χάρτης;

It’s amazing
Αααα
It’s fantastic
Ουυυυ (Χ4)

Θέλω ήλιο θέλω θάλασσα εγώ
Το καλοκαίρι αυτό θα είναι μαγικό
Μια ξαπλώστρα και ένα κινητό
Για να ανεβάζω story στο λεπτό

It’s amazing
Αααα
It’s fantastic
Ουυυυ (Χ4)

trifonas samaras itsamazing amazing newsong official samaras viral audio,

Post a Comment

0 Comments