Advertisement

KISA VE NET !! PUBG MOBİLE

KISA VE NET !! PUBG MOBİLE Hepinize merhabalar bugün sizlerle birlikte pubg mobile de erangel mapinde pochinki bölgesine atladım ve one man squad modda takiplerimi yok etmeye çalıştım. Ayrıca bayram dolayısıyla kısa ve net bir video oldu. Bir sürü airdrop ve işaret fişeği bulsak da çok uzun tutmak istemedim. Umarım hoşunuza giden bir video olmuştur. Daha fazlası için like atıp abone olmayı unutmayın iyi seyirler.

İnstagram :
Abone Olabilirsiniz !! :
Snapchat : ehclove
Facebook Sayfası :

Hey hey hey, seviyorum seni dostum :)

pubg mobile,pubg mobile pc,pubg mobile bilgisayar,pubg mobile taktikler,pubg mobile emülatör,tencent emülatör,ücretsiz pubg,bedava pubg,telefonda pubg oynamak,mobil pubg bilgisayarda oynamak,erdem halit cengiz,pubg,pubg mobile gameplay,pubg mobile işaret fişeği,pubg mobile hack,işaret fişeği,airdrop,pubg mobile kill,one man squad,pubgm,pubg mobile hile,pubg mobile hilesi,hile,hack,erangel,erangel hile,pubg mobile georgopol,awm,pubg mobile awm,pochinki,

Post a Comment

0 Comments