Advertisement

AUTOCAD 2019 Extend, Lengthen, Scale, Trim, Break, Join, Fillet, Chamfer

AUTOCAD 2019 Extend, Lengthen, Scale, Trim, Break, Join, Fillet, Chamfer Autocad günümüzde birçok çalışma alanında kullanan ve istenilen bir bilgisayar destekli tasarım programıdır. Bu kursta, Autocad hakkında hiç bir bilgisi olmayan bir kişi kendini geliştirebilir. Programı zaten bilen kişiler ise derslerimde verdiğim detaylar ve alıştırmalar ile problemlere farklı bakış açısıyla yaklaşabilir. Bu kursun içeriğinin olabildiğince anlaşılır olmasına gayret ettim. Umuyorum ki siz değerli kardeşlerim bu kurstan faydalanıp kendinizi bir adım daha ileriye götürebilirsiniz.
AutoCAD ile detaylı çizim tekniklerini adım adım öğrenerek uygulayın. AutoCAD komutlarını öğrenin ve hızlı bir şekilde çizim yapmaya ilk adımınızı atın.
Bilgisayar destekli tasarımda uzmanlaşın
Are there any course requirements or prerequisites?
Başlangıç seviyesinde bilgisayar bilgisi.
Who this course is for:
Öğrenciler, Teknikerler, Mühendisler, İnşaat ve imalat alanında çalışanlar ve Bilgisayar destekli tasarıma ilgisi olanlar

Chamfer

Post a Comment

0 Comments